nedjelja, 2. siječnja 2011.

U snijegu

Sniježilo mi trepavice

rasniježilo me

snježan glas u potoku

snježna kugla u grlu

sniježiš mi na grudima

koliko snijega u tvojim očima

bjelina zasipa moje zanoktice

kruna pahulje zabada se u kosu

tvoja glava je glava kraljice

ja sam obezglavljen snjegović

pod lampom raste noć

mirišeš na snijeg

nikako lanjski, ne, svježa si

kao ledena kožica na mlaki

skližeš se u plućima

rastopit ću tvoje ruke

da kaplju na moje obraze

zasniježilo je travu

pucketa ledeni tepih

u zapamćenoj slici

nebo drži zapaljenu svijeću

mi smo tiha misa, bijela

raste pokrivač na tvom ramenu

koliko peruti nosi ova zima

magla se kovitla pod obrve

uzbuđena si izdisajem

tvoja usta su vruća sauna

ne razgrći put u meni

ne postoji trag prtine

ni proljeće ne cvjeta bijelim sagovima

trebam tvoju zimu da me omrzne

hladnu slijepljenu kožu pod pazuhom

godina prolazi u crvenoj mašni

daruje ti kristalnog anđela

s mirisom umrle borovine

sniježi na elektronsko pero

kad uhvatiš slova u preljubu

bit će nevažna bijela koprena

na našim razbijenim prozorima

zasniježilo je riječ

grtalica razgrće stranice

bijeli tunel topi crninu

sve meke kiše sniježe

u svakidašnjicu…

Zagreb, 2.1.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.