srijeda, 26. siječnja 2011.

Cavatina

Kamo sam te stavio

među redove zaboravljenih pjesama

na nekoj tezgi s piramidom naranača

neosviješten i nepriznat kustos

u muzeju tvojih voštanih izraza

grli li te svjetlost rebrastih zgrada

razbacanih poput krušaka

prizemljio sam svoje bespilotne letjelice

puku fiksaciju neprobojnih kodova

sada lutam nedostižnim parkovima

s poremećenom glazbom harmonike

snenog uličnog svirača s navikom

prepoznavanja okidača na duši

meni treba gitara, Maestro

onaj tužni jecaj ''Cavatine''

najsporiji jecaj što se zabija

u gorki pelud na rascvjetanim rebrima

meka je ova mjesečina nad

parkom što se ledi pred ponoć

ušuškane klupe u sjene golih kestenova

trebao bih samo malo škripe

škripe prstiju na plastičnim žicama

je l' još postoje parkovi za samce

gdje zagrljen sjenom čekaš labudove

koji klize jezerom tisuću ljubavnih zgoda

ostavio bih umornu zimu da samuje

na grani prkosne breze što plače sigama

kamo sam te stavio

u trgovačkom centru gdje nestaju ljudi

gdje djeca izvode roditelje u šetnju

miriše na cedrovinu, na vaniliju

savršeno posložene žive lutke

zar se tu ljube klaustrofobični parovi

pod plastičnim nebom koje kiši iz pipa

vrati me u park s uličnim sviračem

možda netko zalutao s gitarom

plače trzajući žicama

''Cavatina'' izdiše iz mene

kad izgorim u bezbojnoj vatri

bit će moj glas u riječ

melankoličan osmijeh nade

što vibrira u uhu svevremenosti

blag i jedva primjetan svršetak

sa mnom i bez mene…

Zagreb, 26.1.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.