srijeda, 2. veljače 2011.

S police


Rasijan u dan

s gorčinom soka od naranče

plamti noć na nepcu

ćutim tvoju nesanicu

bridi koža na uzglavlju od ruke

pišeš ime dahom

pogađamo slova i rastavljamo riječi

pritajene u kutu

tvoje cipele rastu na petama

nemarno me odbacuješ

modre korice

na tvom noćnom ormariću

okvir kreveta gužva haljinu

negdje pod poplunom

strast je odbacila sram

poželjna crna čipka

suvišno zapinje o prste tvojih nogu

bezbojna duga na tvojim gležnjevima

moje oči su smrskane tvojim prstima

tečem jagodicama, modra želatina

premještaš me iz ruke u ruku

niz leđa plazi jutarnje sunce

godi ti toplina, a ja sam zatvoren

na kojoj stranici si odustala

onoj na kojoj more odvlači žalo

i prikriva tragove srebrnim školjkama

nabor plahte zarezuje ti bedro

tebi je sve šampanjac, pjenušava bajka

ne pali svjetiljku, molim te

probudit ćeš pjesnika u meni

nije to neki poseban osjećaj

više uzaludan trud

lažna ekstaza u preopterećenoj percepciji

ne želi me na prvu

obuci te cipele i narasti u svojim očima

želim te, onako kako san želi tvoje vjeđe

nenadano, neprimjetno, snažno

obuzimam te, obuzimaš me

iza nas slijede tri točkice

tri savršena nastavka nesputanosti

kad ustaneš, molim te

vrati me na mjesto uzvišenih imena

gdje prašina skuplja riječi

u vječni zaborav…

Zagreb, 2.2.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.