utorak, 8. veljače 2011.

Zašto?-Zato!

Imao sam svoje ''Zašto?''

grubo i namršteno

naslonjeno na zid

u šaci škrgutavih riječi

osiromašeno, jadno, bijedno

s pogledom na parkove

zadimljeni kafić i

čovjeka s djetetom na prsima

ukroćeno naramenicama

bukom suludog vozača

imao sam tu tvrđavu

razapetu žicu pod sobom

odbačene novine koje lista ulica

kako je ''Zašto?'' postalo ''Zato!''

ni prodavačice parfema nisu znale

tko je promijenio moju stranu ulice

i dao mi da vidim Sunce

dugo sam gledao u sjever a sanjao jug

kad imaš ''Zašto'' pred tobom je svemir

ako želiš snijeg, padat će

kiša se probudi na prvi tvoj cvilež

ljudi se rukuju i dijele posjetnice

i to jadno ''Zašto?'' je brazgotina

na staklu izloga izlijepljenog krep-papirom

teško breme prvoškolca

šum metle pospanog čistaća

njen obraz na volanu s kipućim vjetrobranom

ljubavnik napeto osluškuje i strepi

kad ona krene uzbrdo on će opet postati gospodin

romska igra pred vratima zgrade

''Zašto'' se uvlači u plastičnu vrećicu

šuška, grize vrh dječje tenisice

dugo razmišljam s visoka

padaju trepavice u travu

zbog sreće otpuhuju prste

nigdje nitko ne ruča ljubav

po navici, svatko od nas

prolazi kraj mene sa svojim ''Zato!''

pa čak i ja, kad nemam kud

protrnem pri suočenju

i onda mucam zatomljujući istinu…

Zagreb, 8.2.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.