ponedjeljak, 21. veljače 2011.

Mozak u pepeljari

U pepeljari

moj mozak u dimu

uz odbačenu žvakaću

presavijeni papirić šećera

i blagom sumnjom u dosljednost

hrabri puše bez filtera

pasivno skupljam tuđu hrabrost

mirišem na pseću prostirku

s osmijehom spuštenog sjedala

moj svijet preživljava

na zračnom jastuku amortizacije

izabrao bih neusporedivu tišinu

totalne jazove među ljudskim caklinama

ništa mi ne nedostaje

imam pun kufer svega pa i više

uzgred, blic razmiče dimnu zavjesu

ljudi propišavaju razgovorne stanke

predan principima češkam se o gumu

lakat uspostavlja vezu s mozgom

zglobovi su puni pepela, bolna istina

sredovječna blamaža u preponama

vrtim se na mjestu, kao nepozvana runda

kolekcija piva u bubrežnom kamencu

otisak zuba na žutoj nikotinskoj međici

strahopoštovanje spram hodajućih

s njihove visine izgledam pitomo

strah od zalutalog ateriranja

umanjuje kasno noćni zvuk klime

ako izgorim do kraja

netko će morat pritisnut moj mozak

onako kako čikovima glancaju

dna staklenih pepeljara

kao da je to ritualno čišćenje

uspjeh neviđene čistoće

moj mozak u pepeljari

dimi savršene krugove

snošaj para očiju

njegove na njenom stegnu

njene na debelom palcu lijeve ruke

kako brzo općenje u prolazu

trudnoća požude i rađanje telefonskog broja

ona čeka na prvi potez jer traži muškarca

on očekuje primarno parenje

moj mozak se dimi

ne želim s njih dvoje u staklenu pepeljaru…

Zagreb, 22.2.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.