utorak, 19. srpnja 2016.

Srebrne rode



Imao sam
biser u ruci
i žice među prstima
imao sam glas planinski
i kosu od mora
imao sam nebo
u dahu s njenih usana
i kišu proljetnih tratinčica
na njenim trepavicama
imao sam
cestu na ramenima
i par nerazgaženih cipela
imao sam
njen miris u bradi
i hridi pod zubima
imao sam
kraljevstvo sasušenih spužvi
i trajekt od njenih ruku
imao sam
vječnost u njenim očima
a onda su zrele riječi
medile u potocima
na kojima su odmarale
srebrne rode ljubavi
imali smo
neviđena polja u grlima
i mali trak želja
što nas je razdvajalo
u postojanju
bivali smo i ja sam imao
imao sam jedra
a onda smo vjetar
spremili u staru škrinju
imao sam
put kojim smo prolazili eonima
i hrabrost netaknutu
a onda smo nestali u vatri
izgorjevši jedno za drugo... 

                                  Rab, 19.7.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.