petak, 8. srpnja 2016.

Bijelo more



Gledaj me
vidi me
dotakni me
shvati me
ja sam razlomak
na glatkom trbuhu
otoka
vjeruješ da me poznaješ
vjeruješ da znaš što je ljubav
ne znaš me
ne diraj me
pobjeći je lako od sebe
najteže se vratiti
k sebi
k meni
samo mi ne pričaj iste priče
odavno iste riječi osvajaju
moje bedeme
ne rovari moj suhozid
svaki utkani kamen
ima smisao
samo jedno je srce
razgolitilo moju stijenu
ne gledaj me
drhte mi misli poput svijeće
pusti me
napusti me
prepusti me
noćas ću hraniti zvijezde
odsutnim pogledom
ne, ne poznaješ me
misliš da možeš nositi
moje breme
ne podiži teret koji je teži
od tvog života
ne sanjaj me
ne dijeli sa mnom snove
budi svoj san
moj san ima bijelo more
moje tijelo bijele niti
moje riječi bijel glas
eto, sad znaš
pripadam kući s prozorom
na barke
i psom koji čuva mačku
od glasnog uzdaha ljudi... 

                                       Rab, 8.7.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.