utorak, 23. veljače 2016.

Tvoje ime



U svom vrtu zasadih tvoje ime
pa u proljeće kad ljepotom nikne
nek se za me tvoje krošnje prime
nek u mene tvoja ljubav šikne
rast ćemo u nebeskom cvatu
tvoje oči plod su zvijezda bajnih
Sunce, Mjesec okivani u zlatu
bit će suze tvojih riječi čarnih
o kako te volim da nema te duše
koju s tvojom poredit bih znao
sve tvrđave u meni nek se dahom sruše
da bih opet u prostranstvo stao
u meni ćeš mila svoje grane širit
svom ljepotom zasjenit ćeš praznine
moje nebo iz sebe će provirit
da bi taklo sve tvoje visine
a ti ljepša od probuđena jutra
mirisna od ulja lavande i smirne
moja ljubav nek ti dadne sutra
i nebeske lađe nek ostanu mirne.

                             Zagreb, 23.2.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.