četvrtak, 4. veljače 2016.

Probudi se iz živih



Još se skupljam na površini tvojih usana,
i krećem prema istoku da budem iznova,
moje noge u davnim ranama,
grčim se u rukama, prepun svoga otrova.
Ne mirišem na muškarca iz nijemog filma,
oprosti mi što pišem po zidu sreće,
nema brojeva na mojim krilima,
dopuštena misao na obraze mi slijeće.
Probudi se iz živih i izdaj me za škude,
razbij me o čast izgubljene žene,
nasmiješi se na glupost pronašli smo ljude,
i čekaj da ih ego prene.
Virtuozi imaju staklast pogled na sutra,
miješaju se stanice izvornih preljubnika,
uguraj me u mobitel i isključi do jutra,
na vagi se važu djela gubitnika. 

Zagreb, 4.2.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.