srijeda, 17. veljače 2016.

Od budućih ljubavi



Volim te, u onoj sjeni gdje ljubav krvari cvjetovima,
gdje se tuga miješa s osmijesima,
a svježe pečeni kruh miriše na tvoje ruke,
gdje je poljubac kuglica sladoleda od čokolade,
volim te dok basovi mjesečine udaraju o prozore,
noć bridi zvukovima pozaspalih ptica,
gdje mačke predu umjesto automobila,
a psi lavežom pjevaju o odanosti,
volim te, ko onda kad sam ti ispovijedao strahove,
ćuteći tvoju iskrenu šutnju u koju si me skrila,
a ja, ja sam bio nevino dijete na raskrižju,
što ne zna prepoznati odrasle ljude,
volim te, dok dišeš u jutru svoje budućnosti,
gdje rastu tulipani šarenih srca i dive se
tvojoj savršenoj ruci, njegovanim prstima i zajedničkim manama,
volim te dok nas vrijeme razdvaja i spaja u neke nove kadrove sjećanja,
u neke nove potrgane okvire iz kojih bježimo,
na livade s kojih pčele donose med od peludnih stihova,
volim te jer i kad smo sami mi smo zajedno
od prošlosti, od budućih ljubavi... 

                    Zagreb, 16.2.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.