utorak, 22. prosinca 2015.

Želja



Guraju se riječi,
smisao se troši,
sve što želiš reći,
odavno smo prošli,
nije čak dilema,
sve odavno je jasno,
čokoladna krema,
ljubila me strasno,
sad gubio bih kile,
u slatkoći grijeha,
po tanjuru mile,
autoput'i smijeha,
možda se sretnem,
dok još nije kasno,
pa samo preteknem,
sve što volim strasno,
jer ljubav se boji,
otkriti se lajkom,
tek skrivena stoji,
dok postajem lakom,
moje su gladi,
još gladnije u noći,
tek prizor me vadi,
u svojoj slatkoći,
ti znaš da te volim,
svih ovih ljeta,
i za te se molim,
usred slatkog veta,
pa nek nam je sretno,
za blagdane ove,
još ljubim sjetno,
sjene što se love,
a lice koje skrivaš,
pamtim svaku poru,
ti zauvijek bivaš,
odsjaj mome moru,
volim te od sreće,
u šlagu tvoga glasa,
i godina što lijeće,
ne stigne ni Nasa,
ma nije ništa bitno,
u mom srcu jesi,
volim te hitno,
dok se kolač mijesi,
da ne zagorim do kraja,
misli jutra vežu,
pa se od svog sjaja,
u mašnice stežu,
blagoslovljena bila,
u bogatstvu ljudi,
u dušama mila,
u snu se probudi,
pa nek su snovi java,
ko božićna bajka,
nek se rosi trava,
nek je ljubav majka,
sretna mi bila,
volim te još više,
ti skrivena ko vila,
što za mene još diše.

                       Zagreb, 22.12.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.