srijeda, 26. kolovoza 2015.

Ti, koja si ljubila moje usne


Ti, koja si ljubila moje usne
i vodila bitke u meni
sadila vjeru i zalijevala me nadom
koja plačeš nad mojom tamom
nježno dodirujući rub provalije
Ti, koju more pamti valovima
kome struje nose dodire ljubavi
a vjetar ljubi kose
hvala Ti,
jer muškarac je bez žene
tek jalovo sjeme bez zemlje
jauk jeke bespoštednih klisura
samotan vuk što liže svoje rane
i gazi pustopoljine proždirane prašinom
hvala Ti,
jer se budim s uspomenama
s utrnulim rukama blagoslovljenim punoćom
jer mi pogled ima odsjaj predivne žene
što refleksijom ljubi svaki mi ožiljak
hvala Ti,
jer otok nije tek sol što izjeda dušu
a borovi i dalje mirišu na ljeto
ljudi su ljudi s pričama na licu
Ti, koja si lomila moje zidove
poput razlomljena kruha sitneći moje strahove
hvala Ti,
hvala jer sam pronašao čovjeka u sebi
jer sam ponovno upaljena svijeća
jer sam cvijet niknuo na Tvojim
dlanovima...

Rab,                                26.8.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.