nedjelja, 22. prosinca 2013.

Vječnost

Samo sam te gledao
u tvom gnijezdu
toplina obraza liječi
prvi puta da se nisam bojao
dubine tvojih očiju
dotaknut svemirom
gorio sam na
anđeoskim krilima
padao sam u sebi
i plakao žarom ljubavi
samo sam te gledao
dok su ti prsti
krvarili na mojim
sabitim koljenima
u dahu svjetlucajućem
saznao sam istinu o sebi
bio sam ti otac i bio sam
ti vječnost i bio sam
prah u tvojoj kosi
sad pomiren s prošlošću
ljubim tvoje ruke
kao što usne taže žeđ
u kristalnoj vodi
puštam ljubičasto da
isteče, u mojoj ljusci
gorjet će svjetlost
moji korijeni stopit će se
s tvojim stopalima
bit ćemo zemlja što
upija ljubav
samo sam te gledao
i znao sam;
ako ne sada
onda u idućem
bit ćemo opet
vječnost...

Zagreb, 22.12.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.