četvrtak, 26. prosinca 2013.

Postojanje

Put je sve duži
vrtlože se razlozi
strahovi prizemljuju
kad sam tužan od sebe
pomislim da se rađa nada
toliko ljubavi nosim u sebi
da te gušim njome
želim te pustiti da letiš
a onda opet sebično te posvajam
i zatvaram u svoj zlatni kavez sa slavujima
pjesme dotiču usamljenu zvijezdu
jednom ćemo postati sunce
s malo izbora za sreću
čisto sumnjam da bih ti ju donio
moje srce je prizemljeno zamrlom svakodnevicom
želim se boriti za tebe i
umirati tisuće puta za tvoj osmijeh
i što kad nasamo ostanu pogledi puni čežnje
prepoznat ćemo ljubav, a bojati se stvarnosti
ruke samoće ne puštaju me iz zagrljaja
i tada, kad moj dan produbi crv sumnje
osmijeh neodoljiv u tvojim toplim očima
izbriše sve granice spoznaje
i volim te još više, toliko da bih mogao
zavoljeti sebe dok se trza tijelo u nepomičnosti
i sve što mi nedostaje ti nadoknađuješ
svojim postojanjem...

Zagreb,                                         26.12.2013.


Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.