nedjelja, 29. prosinca 2013.

Veličina tvoje duše

Imam more u cipeli i
usred grada malen otok
i stablo masline nad krevetom
šutim u kišnom danu
opirem se južini
tražim zrno soli na asfaltu
kad me dotakneš glasom  
ne slutiš kako se napinju
konopci moje barke
vezan sam o kopno
poda mnom rijeke odnose
more k moru
distance sivih granica
postaju bezokusni pupoljci
s tri srebrne grane ljubavi
gradim splav za putovanje
voljeti znači stajati na kiši
ljubiti znači zaustavit vjetar na usnama
čekati znači vjerovati u ljubav
moje more u cipeli
mirno obgrljuje vrijeme,
u tajanstvenoj noći
vitraj na pročelju crkve
svijetli mojim pogledom
spreman sam kleknuti
samo tako ponizan mogu
spoznati veličinu
tvoje duše...

Zagreb,                 29.12.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.