subota, 13. srpnja 2013.

Mrzi me

Zaboravih se
na verandi
gdje ispijam kavu
i snatrim sreću
u nekom
paralelnom svemiru
daleko boljoj
stvarnosti
negdje gdje s tobom
učim što je ljubav
što je svađa
što je pjesma
a ti, i ti režiš
na moj osmijeh
i volimo se tako
još i više
daviš me rukama
koje miluju gitaru
nježna si i gruba
znamo se u atom
putujemo k zelenim
piramidama
a kad nas dotakne
snijeg ostavljen
na pragu svijeta
poljubiš me
i mrziš me toliko
da zaljubljeno plačeš
i ja plačem s tobom
jer mrzimo se jednako
baš kao što se voli
tamo onkraj
gdje sve miriše
na ljiljane
gdje zaboraviš
tko si i što si
gdje si samo ti
gdje smo samo mi
grubo me miluj
mrzi me
da se volimo
snažno...

Rab,          13.7.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.