ponedjeljak, 16. kolovoza 2010.

Trgovački putnik

Ti si kao supruga

ja kao trgovački putnik

brineš o cvijeću i

šećeru u kavi

dok se sramotim

nekim poluproizvodom pred vratima

ti udomljuješ hotelske zvjezdice

okrupnjuju tvoje grudi

dojiš gladnu svijest putujućeg melankolika

od mojih vještina

najbolje koristiš usahli plač

dok prodajem osmijeh za kruh

ti već gostiš iskrama crne jame

ne postoji bračna dužnost

putnik s prstenom na ruci

zavarava prazan hodnik

nude mu se izlazi u nuždi

količina tvoje nježnosti

buši moja ciklična stopala

pritajeno slijepo crijevo

bubri samljevenim kostima

moji zglobovi su želatine

kao brižna domaćica

unesi me u poslijepodnevni desert

kucat ću na neotvorena vrata

ti kao supruga držiš otvorenu vezu

nema uspostave poziva

birali smo pogrešan broj

kako to već biva

trgovački putnik prevario te

replikom usidjelice žene

ti si neokrznuta spoznajom

supruge kao ti su ravnodušne

na slatkorječivost trgovačkog putnika

jednom kad se zaista vjenčamo

u kapelici nekog kofera

s oduševljenjem ću prodavati

rascjepkanu melankoliju

uz poneku knjigu za samopomoć

ti ćeš biti supruga

što prodaje zračne milje

i ne navraća raskužiti

ukiseljene tepihe od vlage

jer udata, sasvim nebitno

bježat ćeš od nametnuta doma…

Rab, 16.8.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.