petak, 6. kolovoza 2010.

Svileni glas


Šapći mi

svilenim glasom šuma

što se njišu tvojim glasnicama

dok ne usnem

na prijevoju tvojih ruku

koje vode u pepeo

dišem izmaglicu

u tvojoj kosi

plazma što me pokreće

i izgara plavetnilo

mojih zamućenih očiju

pravi se da ne postojim

dok se verem tvojim sljepoočicama

prateći boru smješka

uzalud sam hlapio

u čaši suhog vina

ne postoji ono

iritantno zujanje u tvojoj podsvijesti

on je zabijena čačkalica

jesam, znam, preslab

da bih igrao otvorenih karata

udarao na prvu i gnječio

naranče u slatki sok

prizvuk parenja sa stranica

omeđena intriga revijalnih izgovora

bljesak suštine što

goropadno unakazi tijelo

nisam ti otkriće

dok se lome grančice borova

opsjednut tvojim očekivanjem

rasprodajem trenutke nježnosti

emocionalni suficit u tvojim bubrezima

likvidno preopterećenje s

naznakom da se sljubimo

biljka i ja

spremni uvenuti šapatom

svilenih šuma tvojih glasnica

osjećam, drhti ti bedro

da ga smiri moja ruka

preteško je prahu

u pepelu gorjeti…

Rab, 6.8.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.