nedjelja, 22. kolovoza 2010.

Male točke


Bila si tako stvarna

u nekoj grupi preplanulih turista s doviđenja na usnama

blijeda lica i usporena daha

kao da su rastanci jutarnja kava

u kafiću nasred mediteranskog trga

grlio sam vruć kolovoški zrak

s okusom tople čokolade i badema

badem u kremi za kožu, u tvojim očima

i znaš, u trenutku kad sam te poželio

slikom žene koja izlazi iz mora

postao sam nevažna točka

od koje se taj savršeni prizor udaljava

kao da samo određeni imaju pravo

na vjetar u svojem srcu, a mi, male točke

predbacujemo si svaku nedovršenu rečenicu

ne zamjerajući na tuđoj sreći

bila si tako stvarna

s breskvom u ruci i kapima soka

što sljepljuju tvoje prste i mame ose

moje preopterećenje tobom

REM te čini podatnom svilom

moje su oči gruba plava boja

koja para niti zaleđena sjećanja

moja nesvjestico, svjestan sam te

razbolio sam kosti tvojim odlascima

jer svako buđenje odnosi ljeto

ugušena grupom turista s doviđenja na usnama

oni su mravi na tvom licu

neprepoznatljiva si žena s posebnim smiješkom

preskupim za usputne poglede

ako se ovo jutro pomirim

možda iduća noć izbriše rapske ulice

tu gužvu ljudi na kamenim prsima

kad bih te mogao zaboraviti

onako kako zaposleni ljudi zaboravljaju

plamen na štednjaku, ili svjetlo u kupaonici

olako, ne predbacujući si katastrofu

brišući bitne točke iz života

smijem li pomisliti

da na dnu tvojih zakopanih misli

egzistira vruć kamen s putovanja

onako stvarna kao nedostajanje

zapitaš se o smislu i pripadanju

a slobodni ljudi pripadaju samo sebi

čemu onda sva ta težnja

biti zarobljen zavazda

s mravima na licu…

Rab, 22.8.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.