ponedjeljak, 30. kolovoza 2010.

Pitaj me


Površine utiskuje večer

srce je veličine graška

svakodnevno odlazimo

prečacem od kratera

nazubljeni kolovoz

izdiše na tvojim rukama

kad sakrijemo ponoć

pod granu prezrele smokve

dostojanstvo muškarca

kopnjet će u suhom plodu

ne razvlače se krizanteme

nad imenima spomenicima

ubroji me u neki pedalj

tvoje mjesečne samovolje

trpi me još malo

kao kišu što pucketa

na limenom krovu garaže

oduzmi mi pogled

onaj u kojem more

cvjeta na čempresu

pitaj me kako sam

lažno, vjerovat ću ti

da ti je odjednom stalo

i je l' more progutalo

onaj pješčani svemir u neveri

pitaj me o borama

sijedoj bradi i rastrganoj koži

govorit ću ti besmislice

tek toliko da budemo zajedno

u dnevnom rastajanju

dotakni me hladnim vjetrovima

uspavaj u vatri suhog leda

dopri, dopri u nervozno jezero

budi moja pisana jeka

dok zvone zvona crkve

u neko podne, sasvim nevažno

nebitan cvrčak raspuknut od ljubavi

nošen mravima po nebitnom putu

utiskuje večer površine

na limenom krovu garaže

isparava nebitna kap

pitaj me, za nas dvoje

vjerovat ću da ti je stalo…

Rab, 30.8.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.