utorak, 10. studenoga 2009.

Ne tješi me


Nemoj me tješiti

utjehom vode na dlanu

neočekivanim cvijetom

u razdjeljku noći

krstarit će rosa

u slapu kose

i srebrena nit

o kojoj živim

kucat će na

jagodici kojom hraniš

moje gladne usne

nemoj mi za zbogom

uzeti jutra u suncu

kojim grijem sjećanja

ako zaspem smiren

kraj prolaza vjetrova

gdje ptice suše svoja krila

započni svoj krug odlaska

da me sretneš kad se

probudim svjež od

nabujalih snova

nemoj me tješiti

blagom kišom

na rezbarenom vratu

jer dok kisnem

kraj rastrčanih ljudi

ispirat ću sol

što izvire iz oka

i kiša i ja

gasit ćemo ulicu

prepunu sivih zmija

ne tješi me pjesmom

tihim pjevušenjem

majčinske dobrote

neće mi biti lakše

ne prilazi mi s cvijetom

kojim kosiš bore

mog namrštenog čela

zaslužio sam starost

i bubnjanje sljepoočica

ne, ne tješi me

da ćeš doći

puštam te u krug

ne prekidaj mi nit

molim te…

Zagreb, 10.11.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.