subota, 14. rujna 2013.

Umiri me ponovno

Štura svjetlost na kamenom otoku
spajam se s oblacima
misao je razvijeni film
u nekoj tamnoj komori
što čeka na crveno svjetlo
ograničena vidika
vlat trave izvire iz asfalta
moja suza
je zrnce crvenog pijeska
pod njenim noktom
pjevaju razdaljine
skrivenim zalascima
večer je sitan uzdah
naslonjen na zidine Grada
spašavaš me zalutalom pjesmom
nekog trubadura
kojem prošlost izjeda glasnice
umiri me ponovno
nekim rascjepom u stvarnosti
onako kao kad u hladnom jutru
topli kakao vraća osmijeh djetetu
loš sam putnik za svoje snove
sanjaj za mene
neka ti zrnce pijeska
oboji blijede obraze
dok prstima prebireš
tišinu kraj uzglavlja...

Rab,                14.9.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.