petak, 20. rujna 2013.

Neznanka

Kad sam te dijelio na sekunde
bila si kap rose na težačkoj ruci
dijelio sam te na minute
bila si oblak što se rasplinjuje
kad sam te dijelio na sate
bila si tišina u trstici kraj plaže
kad sam te dijelio na dane
bila si gitara u nečijem ljetu
kad sam te dijelio na godine
bila si stablo na koje se penju djeca
kad sam te dijelio na osmijehe
bila si bljesak sunca na prozoru
i onda sam te podijelio na uzdahe
bila si avion za kojim nestaju
tragovi na nebu
kad sam te podijelio na noći
bila si molitva u hladnoj postelji
kad sam te podijelio na snove
bila si savršena bol u grudima
kad sam te podijelio na buđenja
bila si jutro ispunjeno dijeljenjima
kad sam te podijelio s drugima
bila si neznanka na mom raskršću...  

Rab,                                 20.9.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.