srijeda, 18. rujna 2013.

Ne znaš

Ne znaš me u večer
kada otkucaji srca postanu teški
a sat na zidu pjeva istu pjesmu
ne znaš me dok se vuku oblaci
i ceste kaplju tminu na sasušene kupine
ne razmišljaš o rascvalim granama i
smežuranim listovima na svom dlanu
prolazio sam tvojim životom
zarobljen kao sjena što se bori
s prepolovljenim Mjesecom
ne znaš da sam plakao s tobom
baš onda kad si pomislila da si sama
sjećaš se, baš onda kad je more
vrištalo na barke otimajući ih od veza
ne znaš, ti ništa ne znaš o meni
htjela si da te volim kao što proljeće
voli probuđene vrištine
htjela si da sanjamo neispisane stranice
nepostojećeg dnevnika
jednostavno ne znaš, ne znaš koliko mi je teško
ljubiti tragove u sebi i ostati nevidljiv
ne znaš gdje dodiri postaju odbačena prašina
nečije stvarnosti, gdje poljubac nema vrijednost kajanja
bolje da se pravimo stranci, jer ne znaš
ne znaš u kojem pravcu lutaju lunatici
i gdje se mjesečina pakira za sanjare
samo ostavi upaljeno svjetlo na svom pragu
da se sjenom sakrijem u vrtu
dok me ne nagrize tama odlazećih cesta
s koje dopire dahtanje zalutala psa
ne znaš, a ja nemam volje objašnjavati tvojim čulima
zašto jutra mirišu na cimet i zašto tako modro
nečiji pogled pripada moru
jednostavno ne znaš, ne znaš da već odavno
pripadam noći, citrusnim zjenicama uličnih lampi
i ponekom koraku u šumu vjetra i otetom vrisku vala
ne znaš, i bolje je da ne znaš
čemu objašnjavati rastopljen kamen i smokvu što
žili njegovim srcem...

Rab,                                                       18.9.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.