subota, 17. rujna 2011.

Plivanje

Otvorenim morem hodaju oblaci

rasplinjujem mirnu površinu

u ruke urezuje se val

sol kipti na betonu

ostajem slijepljen za sunce

nevješto pliva osa

odabrala je najgoru smrt

kraj mene prolazi bjelokosna ljepotica

njena privlačnost izranja u pogled

odabrana je dugom zapletenom kosom

zatvaram oči i lebdim u izmaglicu

oko vrata grle me morske trave

vrulje golicaju tabane

nitko ne primjećuje staricu s kapom

ona uživa u kraju s knjigom u ruci

postoje ljudi koji se ne predaju

oseka otkriva svu nagost plaže

mrmori val s drvene barke

nakrcana znatiželjnicima

putuje u dosadu ponovljenih ruta

preda mnom iskaču ribice

mislio sam da je kanal pust životom

zatežu ruke nevidljiv konop

težim dubini i njenoj hladnoći

toplina je ustrajna na mojim vjeđama

poda mnom pijesak zlati površinu

o mene se odbija mareta

jednom dok je nebo tek klijalo kišom

ugrabio sam zvijezdu iz morskog naručja

crvena od tuge kopnjela je na ruci

ispustio sam more iz očiju

i ona je disala nabreklog tijela

zvijezde moraju ostati na morskom nebu

bez njih sam pustinja u slanoj vodi

ljepotica tamni plivajući

nabreklih bradavica upija ljubav

njen mladić na rivi gleda zaljubljeno

otok je preosamljen za ljubomoru

nježno ju doziva i prati svaku kretnju

okrećem se k suncu i zaveslajima

na leđima nosim šapat grada

dok guram more leđima

Rab se opire mom užitku

Bablje ljeto posrće u nedjelju

svejedno, more i nadalje gori u meni…

Rab, 17.9.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.