nedjelja, 13. prosinca 2009.

Žena sa sedam mora

Zbog tebe ću

biti mornareva žena

s čipkom u ruci

i suzama u moru

izborana lica

sasušenih usana

prijateljica galeba

bojažljivih dupina

zbog tebe sam

muškarac što doji

nerođeno dijete sudbine

pod crnim velom

izgaram na suncu

čekajući brod kojim ploviš

da nahraniš moju ljubav

hoćeš li prepoznati

ženu koju ostavljaš

na pragu zapuštene kuće

s jednim prozorom

i teglom u kom propnje

se bosiljak mirisavi

ženo, ploviš iz dana

prkosiš u mojoj noći

ti si mornar ledenih mora

ja sam tvoje mjesto

koje vezati te želi

sjetom na sreću

koju ćutiš dolascima

zbog tebe sam pjesma

o tvrdom kruhu i malo ribe

majka sam jalove nutrine

nudim ti siromaštvo

vrta pred kućom

i topao zagrljaj povratniku

zbog tebe pletem mrežu

s kopna ribarim daljine

sirotica sam kamene juhe

muškarac kojeg izdaju

barka i vesla

mornaru moj željeni

ženo sa sedam mora

podignut ću luku

a ti ćuti sreću

na povratku…

Zagreb, 13.12.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.