srijeda, 2. prosinca 2009.

Zaklon


Moja si napuštena oaza

vjetar u oku labuda

kasno-noćna slućenja

autobus na povratku u garažu

odvagnuto brašno na

pekarskom stolu

zamišljeno putovanje

brižna majka

s uspavankom na usnama

moj si šećer

u pjenici kave

zornica i cvokot zime

dijete na putu u školu

sve si što vidim

i prazno parkirno mjesto

zvuk cipela i kašalj

zaboravljen kišobran

crtež na zidu stubišta

moja si posvuda

proslijeđena poruka

isključen mobitel

zvono na vratima

kremšnita u buci

kuhano vino na ulici

moja si, kad te nemam

kad opstaje zabrinutost

samoprijegor želje

moja si nemoć

rublje na konopcu

uzmak na krevetu

utišan televizor

i smjernik na ekranu

moja si dok te dozivam

kraj obranih stabala

u preletu grlice

sve si što pomislim

moja si, dok padam

na morski dlan

gdje me rasterećuje

dubina svitanja

i opet iznova

napuštena oaza

moj je zaklon…

Zagreb, 2.12.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.