subota, 9. travnja 2016.

Kraj Save/ By Sava

Pokaži mi gdje rastu sladoledi
gdje žirafe plešu na Mjesecu
uzmi me sa sobom i namaži
sunčev trak na zebrine pruge
povedi me u srce ljubavi
škakljajmo suze i ronimo osmijeh
a kad svjetlo uplovi u luku lokve
uberi kišu da ju poklonimo
usnulom gradu što spava
kraj Save i ušuškaj krovove
u krošnje svojih sjećanja
pa jednom kad ostarimo kao djeca
uzmi koturaljke da me uhvatiš
na raskrižju s kojeg psi
prepoznaju anđele na balkonima...

Zagreb, 9.4.2016.

By Sava

Show me where ice creams grow
where giraffes dance on the moon
Take me with you and rub
solar flair on zebra stripes
take me to the heart of love
lets tickle tears and dive smiles
when light enters the puddle harbor
pick the rain to pay tribute to the
sleepy town by the Sava banks
and tuckle in the roofs
in the crown of the memories.
Once we get old like children
take skates to catch me
at the intersection where dogs
recognize angels on balconies ...
 

Zagreb, 09.04.2016.
 

Translate by Kristina Kristoforina

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.