petak, 15. travnja 2016.

Iz straha



Ti, koji znaš sve adrese
odjekuješ među prstima
posramljen sam jer ne znam
cijeniti Tvoju tišinu
i sad dok me noć pritišće
svojom zamagljenom jezgrom
osjećam slabost u krvi
a potekao bih vodom krštenja
rastopljen u suze sasušene zemlje
rasplači me mojim tijekom
i jecat ću stisnutih zuba
postojat ću u smrznutoj lavi
izgovorenih molitvi
Ti, koji si čekao na moju prvu riječ, na udah zlatoustih ruža
otpusti mi bol kroz okajanje
i pruži mi utjehu svetosti
na mojoj adresi prag je golem
a moj korak vrijedi prijateljskih ruku, i Ljubav, blagoslovi moje zamrle horizonte i daj da ljudskim strahom sperem gordost prolaznosti pa da
jutrom, kad uvela trava klija iz zidova, poljubim križ što mi ostavlja trag u zrncima otvrd'le kiše na putu postojanja, na
rebrima tuge kojim' usne tihe žene vidaju rane, vidaju samoću... 

                           Zagreb, 15.4.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.