subota, 27. travnja 2013.

Miris cijanida



Odgonetni me
prostodušna lajavost
znaš da ne grizem
zavučen pod poplun
čekam da me smlavi
južina s tisuću pitanja
šutim i ne vidim
žalopojka loze
potkraćenih udova
sprema se na
rađanje
htio bih da mi
proljeće oduzme
zjenice
slijepi se vesele
ljubavi
kraj malenih lijeha
rastu tragovi mačaka
danas sam vjernik
više nego obično
ljudi se boje križa
strepe da bi mogao
biti istinit
ne bojim se puta
moj život
nije omeđen
cestama
zborovi pjevaju
izvan mene
aura dolijeva
ulje na vatru
kad izgorim
miris cijanida
hranit će koštice
marelice
sve za osmijeh
razrezanog kruha
prekrižim se
samo da dokažem
da nisam
praznovjeran...

Rab,       27.4.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.