ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

Noć prije smrti


Noć prije no što sam umro

prolazili su ljudi pločnicima

pas je lajao na prolaznike

i cvjetala je ruža na plakatu

moja postelja bila je natopljena

krvlju probodenog bedra

i više nisam imao razloga

da grčevito držim svjetlo u rukama

tu noć pamtio sam kratko

sjenovita bića prošlosti

skupljala su moje suze u bradi

zašto ti sve to govorim

kad mi je svejedno u smrti

ljudi se boje noći, preplašeni,

a dan je taj što ih razotkriva

u posljednjoj nagosti života

mirisao je kruh u krilu kuće

rasli su katovi nad mojom glavom

nije mi smetao smijeh iz kafića

oni žive svoju pripitu konstantu

noć prije smrti bio je izbor

trebao sam raščistiti podrum

onaj u kog taložiš pakete potrebnih stvari

toliko toga sakupiš kroz život

a na kraju nosiš samo vjeru sa sobom

otpijaš gutljaj kave i krvav razmišljaš

što ako nesanica pokvari

tvoj savršeni svečani trenutak

prolaznici bubnjaju cipelama

pločnik mi se čini sve daljim

otkad nisam hodao stepenicama

gdje je ona trpka bol u bedrima

noć prije no što sam umro

umili su me nepoznati ljudi

nisam razumio njihove riječi

bilo mi je važno da se prisjetim

samo da se prisjetim djetinjstva

sve hladnije je bilo

a djetinjstvo je tako meko i toplo

pred smrt plesali su hologrami

pamtim samo kratko

noć prije no što sam umro

otvorili su vrata i večer je

bila šal na mome vratu…

Zagreb, 29.11.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.