utorak, 14. rujna 2010.

Kromiranje

Kromiraš mi obraze

jesenjom mjesečinom

tvoja kosa je zlatna šipka

kojom podižeš zvijezde

svakonoćno u Mliječnu stazu

predajem romantiku u zavežljaj

neuglednom potepuhu s riječnih obala

ti ne cijeniš prosjačke riječi

tvoje srce je tamna ulica

po kojoj zveckaju oštri noževi

ritam kiše bubnja u sljepoočici

u terminalnoj fazi

riječi prolaze samrtničku agoniju

čekam palac s galerije

pod kandžom lava

gori tjeme iskrvavljena poniženja

ne radujem ti se više

sad si rana koja gori

u barutnom plamenu

moj ledeni kraj je stećak

težak spoznajni moment

ne vrijeđaju me slonovi

što plešu na mojim koljenima

zaglavljeno slovo u postprodukciji

titrava crtica na ekranu

prenaglašeno odbijanje uvažavanjem

tako sam te sebično držao za sebe

etiketa neprolazne odanosti

što nas briše kao ljude?

pretvrda kora na zglobu vremena

zavarava refleksiju potrošenosti

na ulaštenom srebru

ponuđen je odsjaj vedrine

kao da oku možeš narediti da ne suzi

ako se i dogodi kemijsko zatajenje

negdje između hipofize i amigdale

usjeći će se izrezano more

tek toliko da udara

o podsvijest…

Rab, 13.9.2010.



Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.