petak, 6. travnja 2012.

Žene s trešnjom u kosi

Skučen u tvom pogledu

odašilješ solarne baklje

mrzim koliko te volim

privijaš se uz rascvjetanu trešnju

a u kosi rosi slap latica

što tvoje ruke rade u mom srcu

umivaš lice jutrima

nadrasla si ljuljačke

sad te njišu sjeverni vjetrovi

dopuštaš da me grizu

olovne zvijeri moje prošlosti

posudi mi svoju staloženost

da ne kipim u jantarnoj suzi

kad se razapnemo riječima

neka krvare uskličnici s očnjaka

ti si jedina koja ne skrivaš

moje poražene udove

vijorimo se u metežu

razgrananih noćnih sjena

izgubio sam sebe

poput razbacanih igračaka

ugrizi me vriskom slobode

što viri iz otkopčane torbice

izgužvaj mi lice i poderi

kolaž mojih snova popločat

će rastavljene pločnike

ti ne brineš za jednake

kriške otuđene stvarnosti

i ne zamjeraš moj pad

jednostavna nadmoć

žene s trešnjom u kosi

stisni to srce rukama

iscijedi nektar kojim se opijaš

zazovi ledene vjetrove

da me smrznu u poluglasu

pa kad jednom naiđu Sunce

i bakreno srce Juga

moje zadržano ja

razlit će se potocima

kraj kojih cvjetaju

žene s trešnjom u

kosi…

Zagreb, 6.4.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.