ponedjeljak, 6. srpnja 2009.

Kutija šibica


U kutiji šibica

rastem kao sjeme

nitko ne poznaje

moje predsoblje

i gdje su mi vrata

vuku se stjenke

svakodnevan potres

u džepu putovanja

u kutiji šibica

nema adrese

skrivene rukom

moje tartan staze

zapali me dodirom

da izgori korijen

dok po zidu

sjene grada plaze

Tvoj sam uokviren dodir

modar od pozlaćenog dana

lakše ću vjerovati sebi

bivši putnik željan svoga stana

Tvoje anđeosko lice

tjera me da režem zidove

moja kutija gdje rastem

sve mi manje sad nedostaje

u kutiji šibica

otvaram prozore

ne znam na čemu sam

a znam da dobro je

Tvoj sam uokviren dodir

modar od pozlaćenog dana

lakše ću vjerovati sebi

bivši putnik željan svoga stana

Tvoje anđeosko lice

tjera me da režem zidove

moja kutija gdje rastem

sve mi manje sad nedostaje...

Rab, 6.7.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.