srijeda, 21. travnja 2010.

Zadnji dan


Danas je zadnji dan da te volim

onako, besmisleno jako

s par uzdaha uz more

i potezom kista što kiši

po kamenom platnu

vrpoljim se u duši

a ruke su moruzgve što palucaju

zaobljeno sivilo dana

kako da te zaustavim

tvoju noćnu šetnju

zabranjenu mojim hodnicima

dok škripe uspomene

po stubama nečijeg proročanstva

hoću li dočekati

izlazak sunca pod tvojim vjeđama

nevažno jutro kutri me pod poplunom

ispostit ću grudi

tu hladnu ploču s godinom rođenja

ukleši svoju prisutnost

u pleteru mojih nesanica

zašto se iznova budiš

u jaganjčevim blagim očima

po zadnji put te ljubim

na raskvašenom platnu

kamenu usukanom solju

razbijaš se u meni

o stijenu za koju vežem

godišnja doba

ovo je zadnji put da te volim

dječački odano u sebi

moje je srce odmotani bombon

rastopljen na nepcu

otvorene knjige

zadnji put, kažem ti

kao što sam sto put

obećao samom sebi

dok su bonace

tkale haljine otocima

do sutra, ljubavi

bit će zadnji put

a onda, kad se probudi srce

šuškat će omot u meni

i netko drugi

čitat će koliko slatki je

zadnji dan što te volim…

Rab, 21.4.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.