ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

Graciozni zvrk

Volim te kao što sam te volio
onomad dok je mirisalo na pečeno kestenje
a uboga starica bješe u Tkalčičevoj
s pušlekom nekog cvijeća, smrznutih ruku
volim te, baš onako kako si me gledala
dok je auto klizio niz brijeg, a moji prsti
lutali tvojim nježnim toplim dlanom
bio je četvrtak, potpuno nevažan dan za svijet
ja sam poprimao obličje muškarca, ti si bila
savršena žena, volim te, volim te, volim te
dok mi nepoznatom nudiš zalogaj sladoleda
a prekrižene noge otkrivaju savršena bedra
smiješ se i tu si, satkana od ljepote i jutarnjih svitanja
volim te dok me držiš za rame i ponosno koračaš
a moje je rame planina pod kojom se skrivaš
volim te, dok se plašiš svojih osjećaja i plačeš u noći
volim te na trgu, u prolazu, u čaši čaja od jasmina
kad me gledaš s požudom, kad me gledaš  majčinski,
kad me grliš sestrinski...volim te, dok se nižu slike
nekog dječjeg filma, dok ti pleše vilica, dok slušam
kako žvačeš pohane jabuke, dok mi masiraš ruku
i ljubiš sljepoočicu, volim te dok si ti, dok si buđenje
dok si poslana od samog Boga, volim te dok te mogu voljeti
s anđelom na krilu, titranjem zavjesa u vrućem proljetnom danu
oprosti mi, oprosti mi jer si mi sve, jer si
mali graciozni zvrk na mom srcu...

Zagreb,                                                      31.3.2014.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.